sobota, 7 listopada 2015

Z bliska...

Witajcie,

w końcu weekend :)
wrzucam dzisiaj kilka fotek dodatków w salonie.
Narożnik spisuje się genialnie, jest wielki i wygodny, idealnie taki, jaki sobie wymarzyłam, cieszę się bo teraz wszyscy możemy razem sobie na nim leżeć i się relaksować. Idealnie się spisze w jesienne wieczory.
Jeszcze dużo do zrobienia.
Póki co poprzebierałam świąteczne dodatki, Tegoroczne święta chcemy spędzić w Polsce, więc nawet choinki nie będziemy kupować, ale chociaż namiastkę klimatu będę chciała w domu mieć.
Nie ominą mnie niestety porządki świąteczne, a zanim je zrobię, standardowo zrobię wielki bałagan i nazbieram piętnaście worków śmieci i kartony rzeczy, których żal wywalić, do zniesienia do piwnicy. Ale to plan na koniec listopada, więc jeszcze chwila na mobilizacje została :)

Tymczasem fotki:













Miłego weekendu !!!

6 komentarzy:

  1. ładne kadry fajna bombeczka z piórkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) strasznie uwielbiam piórka, motyw piórka i gwiazdki bardzo często się u mnie powtarza :) Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Piórka i gwiazdki podobają mi się. A ja w tym roku mam ochotę na białe święta. Choinka na biało, ozdoby białe i pełno białych poinsecji, tak sobie wymyśliłam.Dano tych roślin nie miałam, a są piękne i pasują do moty gwiazdy, który bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wiklinowo-szklana patera na pierniki ze skrzydłami anielskimi cudna , uwielbiam takie drobiazgi

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne dodatki, dodają domowi wiele uroku :) Mam nadzieję, że święta będą udane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super dekoracje. My właśnie urządzamy nasze tanie mieszkania wrocław deweloper i już nie mogę się doczekać kiedy takie właśnie dodatki dodadzą uroku naszym półkom :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)