wtorek, 19 stycznia 2016

Konik

Witajcie!

Ostatnio rzadko się pojawiam, ciężko u  mnie z czasem :( W domu też trochę się dzieje małe renowacje, segregacja niepotrzebnych rzeczy itp. Poza tym wszyscy się pochorowalismy  :(
Nowy rok przyniósł mi potrzebę oczyszczenia domu z niepotrzebnych rupieci, papierów, gazet itd. Na razie trzy wielkie worki wyleciały z hukiem :) Ile niepotrzebnych rzeczy człowiek trzyma w domu to jest niemożliwe. Poza tym są jeszcze te rzeczy, niby są ładne i fajne, ale już od lat leżą w szafie, nie myślę tylko o ubraniach, ale również o innych bibelotach, zasłonkach, książkach itd. Przeprowadziłam wstępną selekcję i segregację, kupiłam pojemniki i popakowałam to dzieląc przedmioty na kategorie, zobaczymy jak długo utrzyma się porządek. Oby długo...miło wiedzieć gdzie co jest. Kilka mebelków pojawiło się u nas, dlugo wyczekiwane witrynki i mebelki łazienkowe, zmiany w sypialni, pokoju synka, ogólnie trochę się dzieje. Zdjęcia na pewno pokażę jak tylko doprowadzę dom do porządku bo chwilowo trochę remontowo u nas ...
Tymczasem upolowałam cudownego konika, miałam wcześniej pięknego konika na biegunach ale mąż go niestety niechcący zbił :(

to mój konik, który został zrzucony z regału :(


a to nowy



Poluję na koniki więc jeśli macie jakieś info gdzie można takie kupić to będę wdzięczna.
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuje za życzenia pod ostatnim postem.

Kasia

12 komentarzy:

  1. oj tak trzeba czasem zrobić czystke ;) i miejsce na cos nowego

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę pamiętała o tych konikach jak gdzies skukam w dobrej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię koniki i mam nawet małą kolekcję, niestety miejsca brak i wylądowały na razie w kartonie...
    Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  4. Trafiłam przypadkiem na Twojego bloga i jestem zachwycona :) Planuję właśnie wystrój mieszkania, póki co mamy stan surowy i szukałam inspiracji, tu mam ich bardzo dużo :) Na razie jestem pewna, że chcę mieć białe meble w kuchni, znalazłam tutaj taki ciekawy zestaw http://meblowy24.pl/kuchnia.html tylko jeszcze nie wiem jakie dobrać płytki i inne dodatki. I teraz po oglądnięciu Twojego mieszkanka jeszcze naszło mnie żeby salon też był taki jasny, muszę to omówić z moją druga połówką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W domu czasami trzeba trochę rzecz powyrzucać by oczyścić atmosferę i wprowadzić świeżą energię. A nowy konik rządzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też muszę przejrzeć nasze domowe skarby, ale zwlekam z tym.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ten konik naprawdę! Moim zdaniem takie dodatki idealnie potrafią uzupełnić każde wnętrze. Sama podczas spotkania z firmą, która projektowała moje wnętrza w Warszawie, zaznaczyłam, że dodatki są dla mnie bardzo ważne. Zostało to uwzględnione i projekt wyszedł naprawdę niesamowicie :) Życzę Pani znalezienia sporej ilości pięknych koników :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem dlaczego, ale zawsze oglądając czyjeś wnętrze zwracam uwagę na oświetlenie :) Bardzo podoba mi się lampa jaką masz na stoliku. Niedawno sama byłam na etapie wykańczania wnętrza i kupiłam niesamowitą nowoczesną lampkę nocną - goście którzy oglądają nasz dom zawsze zwracają na nią uwagę. Wydaje mi się, że takie detale są bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne wnętrze ;) Super urządzone. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy blog i fajne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdybyście szukali serwisu AGD to polecam zgłosić się tutaj https://ecoserwisagd.pl/serwis-i-naprawa-agd-koscierzyna/ Bardzo sprawnie naprawiają najróżniejsze sprzęty. Mają bardzo dobre ceny i duże doswiadczenie w tym temacie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)