środa, 13 marca 2013

Salon

Salon wcześniej wydawał się mały przez wielki segemt jaki tam stał, postanowiłam wprowadzić trochę przestrzeni i zmienić nieco jego wizerunek
salon przed
wielka ława, wielki mebel, wielki narożnik zajmowały za dużo miejsca w tym 20 metrowym salonie, teraz po pozbyciu się tych olbrzymów salon wygląda tak:


zmiany jakie nastąpiły: komoda była wcześniej ciemna, została przemalowana na biało, wymieniłam uchwyty na takie z różami, przemalowałam także taczkę-barek na biało a następnie starłam nieco, żeby ją postarzyć. Jakiś czas temu przybył też regał, zmieniłam zasłony i w tej chwili salon wygląda tak : 

W salonie chciałabym wprowadzić dużo zmian, przede wszystkim chcę mieć stół z krzesłami i nową komodę pod TV, chciałabym także narzutę na narożnik i kilka nowych obrazków, dodatków i poduch. Mam nadzieję, że plan zrealizuję w kwietniu, chociaż częściowo. Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)


4 komentarze:

  1. trzymam kciuki za realizacje:) wiosna temu sprzyja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj sama jestem ciekawa jak z realizacją, bo coś ostatnio mam pecha do mebli i jak już sobie coś upatrzę to niestety jakoś nie dochodzi do zakupu:( mam jednak nadzieję że zmiany nastąpią jak najszybciej. dziękuje za odwiedziny i komentarz:) pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie sie ta szafka pod telewizorem podoba :-D Pieknie u Ciebie :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, szafka została przemalowana, miała już swoje lata:) wymieniłam jej gałki i okleiłam szyby, no i w tej wersji jej do twarzy- tak myslę. dziękuję za komentarz:)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)