wtorek, 14 maja 2013

Będzie się działo

Witajcie.
Właśnie dokładnie obejrzałam moją walizkę i stwierdzam, że będzie jednak biała, postarzona. Jutro się biorę więc efekty niebawem. Mam także do przemalowania dwie lampki, które dostałam w prezencie od znajomych (wielkie buziaki za to). Abażur przełożyłam z lampki na stoliku-taczce, a tam powędrował abażur z sypialni, natomiast w sypialni jest teraz czarny. Uchwyty z nocnych szafek w sypialni również wykręciłam i przemaluję na czarno, chociaż i tak planuję wymianę szafek na nowe.












Jutro więc czeka mnie dużo pracy, Mam nadzieję, że pójdzie dobrze i będę zadowolona :D
Miłego wieczoru.

1 komentarz:

  1. dziękuję, cieszę się że Ci się podoba, ale wiesz jak to jest potrzeba zmian narasta i wciąż chce się coś robić, przerabiać, przestawiać i tak w kółko :) a z drugiej strony jak już coś ułożę przyzwyczajam się i potem brak mi jakiegoś elementu :D stąd rodzi się ta potrzeba nabywania nowych lub przerabiania starych :)pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)